DeFacto için teknoloji büyük önem taşıyor ve en çok yatırım yapılan
alanların da başında geliyor. Bu bağlamda teknoloji yatırımlarına
devam eden DeFacto 2015 yılında bir teknoloji şirketi kurdu.
İstanbul Teknopark'ta DeFacto Tekno teknoloji şirketinde 100’ün
üzerinde yazılımcı ile araştırma ve iş geliştirme, kendi
yazılımlarını geliştirme üzerine çalışıyor.
DeFacto, hazır giyim ve moda sektörüne kazandırdığı ilklere bir
yenisini daha ekleyerek Türkiye’de omnichannel’ı ilk kez en yaygın
uygulayan moda markası oldu. 2015'ten bu yana yaptığı yatırımlarla
ülke genelindeki tüm mağazalarda omnichannel sürecini tamamladı ve
2016 yılı itibariyle müşterilerin hizmetine sundu. DeFacto e-ticaret
sitesinde ve omnichannel’da yurt dışına açılmaya devam edecek. Bu
vizyonla DeFacto ile birlikte Türkiye’de ilk kez bir moda
perakendecisinin yönetim kurulunda online kökenli bir yönetici yer
aldı. Bu da DeFacto’nun sektördeki öncü yaklaşımını gözler önüne
seriyor.