Perakende, dünya ekonomisinin en dinamik ve yeniliğe açık sektörü olarak hızla gelişen teknolojiler ile dijital dönüşümden en çok etkilenen sektörlerin başında geliyor. Dünya genelinde her sektörde hızla yaygınlaşan dijitalleşme, perakende sektöründe de büyük hareketlilik sağladı.

DeFacto için teknoloji büyük önem taşıyor ve en çok yatırım yapılan alanların da başında geliyor. Bu bağlamda teknoloji yatırımlarına devam eden DeFacto 2015 yılında bir teknoloji şirketi kurdu. İstanbul Teknopark'ta DeFacto Tekno teknoloji şirketinde 100’ün üzerinde yazılımcı ile araştırma ve iş geliştirme, kendi yazılımlarını geliştirme üzerine çalışıyor.

DeFacto, hazır giyim ve moda sektörüne kazandırdığı ilklere bir yenisini daha ekleyerek Türkiye’de omnichannel’ı ilk kez en yaygın uygulayan moda markası oldu. 2015'ten bu yana yaptığı yatırımlarla ülke genelindeki tüm mağazalarda omnichannel sürecini tamamladı ve 2016 yılı itibariyle müşterilerin hizmetine sundu. DeFacto e-ticaret sitesinde ve omnichannel’da yurt dışına açılmaya devam edecek. Bu vizyonla DeFacto ile birlikte Türkiye’de ilk kez bir moda perakendecisinin yönetim kurulunda online kökenli bir yönetici yer aldı. Bu da DeFacto’nun sektördeki öncü yaklaşımını gözler önüne seriyor.