Defacto olarak Türk modasına taze bir bakış açısı getirmek ve yepyeni, kaliteli ve özgün tasarımlarını dünyanın dört bir yanında onlarca ülkede tüketiciyle buluşturmak amacıyla çıktığımız bu yolculukta çok önemli işlere ve başarılara imza attık. Her zaman önceliğimiz mutluluk için lüksü ulaşılabilir hale getirmek ve müşteriyi markamıza aşık etmektir. Bu bağlamda en iyi ürün ve hizmet kalitesini sağlamak için kendimizi sürekli geliştiriyor ve yetkin personel kadromuz ile aldığımız talep, şikâyet ve önerileri çözümlemek adına gereken her türlü çabayı gösteriyoruz. Müşteri şikâyetlerini ele alırken tüm çalışanlarımızla, tüm lokasyonlarımızda açık, şeffaf, tarafsız, gizlilik çerçevesinde güven verici, hızlı ve kaliteli ürün ve hizmet sunma anlayışıyla hareket ediyoruz. Defacto’da uygulanan ISO 10002 Şikayetleri Ele Alma Yönetim Sistemi kapsamında kuruluşumuz için önceliklerimiz aşağıdakilerdir;