
DeFacto, “Kişiselleştirilmiş Alışveriş Deneyimini En İyi Sunan Moda Markası Olmak” vizyonuyla, sektöründe yenilikçi, fijital ve dinamik bakış açısıyla öne çıkan, “sürekli gelişim” ilkesini benimsemiş bir firmadır. Dijitalleşme ve e-ticaret yatırımlarına hız kesmeden devam eden DeFacto, küresel ticarette değişen dengeler ve tüketici alışkanlıklarına uyum sağlayarak, omnichannel (çok kanallı perakendecilik) stratejisiyle hem fiziksel mağazalarda hem de online platformlarda kesintisiz ve kişiselleştirilmiş bir alışveriş deneyimi sunmayı hedefler.
Uluslararası yürüttüğü tüm satış kanallarında müşterilerine, AI destekli ürün keşfi ve kişiselleştirilmiş önerilerle uygun fiyatlı, her bütçeye hitap eden, günün her anına uygun geniş bir ürün yelpazesi sunarak, tedarikçilerine, çalışanlarına ve diğer tüm paydaşlarına sürekli değer katmayı taahhüt eder.
Sürdürülebilirlik ve çevre dostu üretim süreçlerini marka stratejisinin merkezine koyan DeFacto, enerji verimliliği ve yenilenebilir enerji kullanımını artırarak çevresel etkisini azaltmayı amaçlar. Aynı zamanda, mağaza içi müşteri deneyimini iyileştirmek için çalışanlarını güçlendirirken, spor giyim gibi büyüyen segmentlerde yenilikçi ürünler ve doğru iş birlikleriyle rekabet avantajı sağlamayı hedefler.
İçinde bulunduğu ekosistemde süreçlerini tasarlarken, fazla stok yönetimi ve sürdürülebilirlik odaklı üretim süreçleriyle operasyonel mükemmeliyeti sağlarken, çevreye ve insana duyarlı yaklaşımıyla kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimini en üst seviyeye çıkarmayı amaçlar.